آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

هاله ماه من

یکسال پر خاطره و قشنگ

1390/2/24 12:26
نویسنده : سحرفریام راد
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم، عشق من

الان دیگه یکساله شدی، بزرگ شدی ، خانمی شدی واسه خودت ولی هنوز دندون درنیووردیقلب

حسابی با اون دست وپاهای کوچولوت به همه جای خونه سرمیزنی و من و بابایی مجبوریم دائم مراقبت باشیم خدای نکرده اتفاقی نیوفته. آخه خیلی شیطون و بلا شدیزبان

دیشب و پریشب مجبور شدیم ٢ بار برات تولد گرفتیم، خوشبحالت کی مثل شما! کلی هم کادو از همه گرفتی برو حالشو ببرنیشخند

اما دلم خیلی سوخت چون متاسفانه باباسعداله ( بابای باباییت) دقیقا ٢ ماهه که از پیش ما رفته چقدر دوست داشت و با دیدنت ذوق میکرد. حیف که نموند تا تولد یکسالگیت رو ببینهگریه

عشق من ، دختر نازم، امید زندگیم ایشالا همونجور که پریشب تو لباس عروس خوشکلی که مامان توران واست از سوریه آورده بود یه عروس کوچولو نانازی شده بودی بتونم تو لباس عروسیت هم ببینمت و تو لباس خوشبختی وسبزبختیتخیال باطل

ولی سعی نکن زود بزرگ شی ، دنیای بزرگها خیلی قشنگ نیست مگه اینکه خودت دنیاتو بسازی اونجور که دوست داری من و بابایی هم تا بتونیم کمکت میکنیملبخند

یکسال چه زود گذشت!!!! انگار همین دیروز بود تو بیمارستان توی فسقلی رو گذاشتن روی سینم، گریه میکردی و گریه میکردی، چقدر طول کشید تا صدای اولین خنده ات رو شنیدم و الان به هر بهونه ای میخندی و قند تو دل همه ما آب میشهخنده

ایشالا همیشه خنده رو شاد زندگی کنی و طول عمر خوشبختیات زیاد زیاد باشه پاره تنمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)